Utrecht

Daalsesingel 51

Prijs op aanvraag

Omschrijving

Midden in het centrum van Utrecht ligt het moderne, recent gerenoveerde kantoorgebouw DS51. Het oude ABN AMRO kantoorgebouw is met de tijd meegegaan en beschikt over alle faciliteiten die een huurder maar kan wensen.

DS51 is vlakbij Utrecht Centraal Station gelegen en daardoor optimaal bereikbaar met het openbaar vervoer. Ook het historisch centrum van Utrecht is op loopafstand.
Een toplocatie met fantastisch zicht op de heropende Singelgracht en het historische centrum van Utrecht.…

lees meer

Kenmerken

  • Soort object Kantoorruimte
  • Status Beschikbaar
  • Totale oppervlakte 2.500 m2
  • In units vanaf 20 m2
  • Aantal lagen 2
Meer kenmerken

Vragen of opmerkingen?

Neem vrijblijvend contact op met Anneke Rosman.

Brochure aanvragen?

Vul onderstaande gegeven in en download de brochure van dit object.

    Deel dit bedrijfspand:

    Omschrijving

    Midden in het centrum van Utrecht ligt het moderne, recent gerenoveerde kantoorgebouw DS51. Het oude ABN AMRO kantoorgebouw is met de tijd meegegaan en beschikt over alle faciliteiten die een huurder maar kan wensen.

    DS51 is vlakbij Utrecht Centraal Station gelegen en daardoor optimaal bereikbaar met het openbaar vervoer. Ook het historisch centrum van Utrecht is op loopafstand.
    Een toplocatie met fantastisch zicht op de heropende Singelgracht en het historische centrum van Utrecht.

    In deze dynamische werkomgeving staat persoonlijke service en gebruiksgemak voorop en biedt het naast flexibele werkplekken, kantoren, vergaderruimtes, eventruimtes, een spectaculair dakterras, centrale koffiebar en restaurant om tijdens een pauze even op te laden of een meeting te houden.

    DS51 biedt alles voor dagje op ‘de hei’ maar dan in hartje Utrecht. Een fantastisch team van experts zorgt voor een gastvrije omgeving zodat iedere gebruiker de best mogelijke ervaring krijgt. Een groot aanbod van services staan gereed voor de gebruikers van DS51 zoals een huismeester, barista, deelauto’s, business-class-printers en diverse belruimtes.

    Het gebouw is zo ingedeeld dat het alle vormen van werkplekken kan huisvesten, voor de korte en lange termijn, er een breed aanbod aan diverse vergaderruimtes is en er grote en kleine events en workshops georganiseerd kunnen worden.

    Er zijn kantoorruimtes te huur op flexibele basis van kleine units vanaf 20 m² tot grotere kantoren van meer dan 100 m². De business units kunnen worden ingericht naar smaak en een identiteit geven die bij het bedrijf past. De kantoorruimtes zijn 24/7 toegankelijk en beveiligd, tevens is er toegang tot de coworking ruimtes en het dakterras. De vergaderruimtes zijn eenvoudig te reserveren via het interne portal.

    DS51 heeft een groot aanbod van diverse vergaderruimtes inclusief een audiotorium en een screeningroom. Het DS51 team zorgt ervoor dat alles geregeld is.
    Alle vergaderruimtes zijn toegankelijk voor zowel huurders als niet-huurders en beschikbaar voor 1 tot 50 personen met volledige AV-setup, cateringservice, snelle WiFi en flipcharts. Huurders kunnen de vergaderruimtes met korting huren.

    DS51 biedt diverse coworking plekken om een dag te veranderen van werkplek voor de nodige inspiratie, het ontmoeten van andere mensen of om dat je een afspraak in de buurt hebt. Er kan gebruik worden gemaakt van de koffiebar voor een barista koffie, een broodje of boek eenvoudig een vergaderruimte mocht je even wat privacy nodig hebben.

    In de kelder van DS51 zit het historisch bruine café “Daalder’. Dit café zit er sinds midden jaren ‘90 en was nooit eerder toegankelijk voor het grotere publiek. Een geweldige plek voor een avondje met collega’s na een dag vergaderen of zonder reden een feestje te geven. Denk aan het organiseren van een pubquiz, karaoke avond of een smartlappenfestival. Alles is mogelijk, ook in het weekend.

    Kom werken in een energiezuinige en milieuvriendelijke locatie. Zonnepanelen, een groen dak, een gevel van 100% recyclebaar materiaal dragen allemaal bij een duurzaam gebouw. Maar net zo belangrijk zijn de grote ramen die zorgen voor veel lichtinval, klimaatplafonds die zorgen voor een optimaal binnenklimaat. Het design is tijdloos, daardoor worden er minder snel objecten vervangen en verlengen we de levensduur van het interieur. De ruimtes zijn gemeubileerd
    met voor 90% second life meubilair en krijgt een volledig nieuw bestaan in DS51.

    Bereikbaarheid
    Vanaf de afrit van de rijksweg A2, knooppunt Oudenrijn, is het kantoorgebouw binnen circa 10 autominuten bereikbaar.
    Vanaf het knooppunt Oudenrijn zijn de rijkswegen A12, A27 en A28 tevens binnen enkele autominuten te bereiken.
    Het kantoorgebouw is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer vanwege de ligging zeer nabij het Utrecht Centraal Station. Amsterdam en Schiphol zijn per trein 6x per uur binnen 30 minuten bereikbaar. Het bus- en tramstation is op circa 3 minuten loopafstand van het kantoorgebouw gelegen.

    Parkeren
    Parkeren bij DS51 is flexibel en eenvoudig en kan per minuut, per uur, per maand met partner ParkBee. Parkeren is mogelijk in de onder het gebouw gelegen parkeergarage.

    Oppervlakte
    De totale omvang van het kantoorgebouw bedraagt circa 8.310 m² v.v.o. en 100 parkeerplaatsen, waarbij het beschikbare kantoormetrage als volgt is verdeeld:
    - begane grond circa 1.959 m²
    - 1e verdieping circa 753 m²
    Er zijn kantoorruimtes te huur op flexibele basis van kleine units vanaf 20 m² tot grotere kantoren van meer dan 100 m².

    Huurprijs per werkplek bedraagt:
    Kantoor 10 personen - € 2.372,50 per maand + service & energy kosten € 487,50 per maand.
    Kantoor 26 personen - € 5.748,75 per maand + service & energy kosten € 1.181,25 per maand.
    Kantoor 18 personen - € 4.106,25 per maand + service & energy kosten € 843,75 per maand.
    Bovengenoemde huurprijzen dienen vermeerderd te worden met BTW.

    Huurtermijn
    Flexibele huurcontracten zijn mogelijk.

    Opleveringsniveau en voorzieningen
    De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige gerenoveerde staat met de volgende voorzieningen:
    - inrichting/kantoormeubilair (optioneel);
    - ondersteuning (receptie, postservice);
    - snel en veilig internet (WiFi)
    - schoonmaakkosten;
    - 24/7 toegankelijk;
    - beveiligde kantoorruimtes;
    - businessclass printers;
    - huismeester;
    - centrale koffiebar met barista;
    - restaurant;
    - gebruik gezamenlijk dakterras;
    - gebruik pantry’s;
    - gebruik algemene ruimtes (zoals o.a. coworking ruimtes en belruimtes);
    - vergaderruimtes, eventruimtes en auditorium te huur.

    Services (niet bij huurprijs inbegrepen)
    - parkeerabonnement;
    - extra IT voorzieningen op aanvraag.

    Energielabel
    Het kantoorgebouw heeft energielabel A.

    Aanvaarding
    In overleg.

    Vragen of opmerkingen?

    Neem vrijblijvend contact op met Anneke Rosman.

    Brochure aanvragen?

    Vul onderstaande gegeven in en download de brochure van dit object.

      Deel dit bedrijfspand:

      Overdracht

      • Status Beschikbaar
      • Huurprijs prijs op aanvraag
      • Servicekosten -
      • BTW van toepassing Ja
      • Aanvaarding In overleg

      Bouw

      • Hoofdfunctie Kantoorruimte
      • Soort bouw Bestaande bouw
      • Bouwjaar 1984

      Parkeergelegenheid

      • Parkeerfaciliteiten Onder het gebouw is een afgesloten parkeergarage beschikbaar. Tevens zijn er diverse parkeergarages in de nabije omgeving aanwezig.

      Oppervlakten

      • Oppervlakte totaal ca. 2.500 m2

      Energielabel

      • Energielabel A

      Omgeving

      • Ligging Gelegen in het centrum van de stad Utrecht.

      Bouwtypes

      Bouwtypes

      Bouwnummer

      Status

      Woonoppervlakte

      Kamers

      Prijs

      In de buurt

      Treinstation

      Op minder dan 500 m

      Bushalte

      Op minder dan 500 m

      Snelweg afrit

      Op 4000 m tot 5000 m

      Supermarkt

      Op minder dan 500 m

        Neem vrijblijvend contact op met ons

        Plan direct een afspraak in of laat je gegevens achter. We nemen snel contact met u op om kennis te maken.

        Contact opnemen Bel mij terug
        Station

        Cookies?

        Om ervoor te zorgen dat u de beste ervaring op onze website heeft, gebruiken wij cookies.