Utrecht
Vliegend Hertlaan 15
Huurprijs: € 230,- Per maand
Omschrijving
Het uiterst representatieve kantoorgebouw “Le Mirage” is gelegen aan de Europalaan. Het gebouw telt 21 verdiepingen en beschikt over een totaal verhuurbaar vloeroppervlak van 18.200 m². Het gerenommeerde architectenbureau Kohn Pedersen Fox heeft het gebouw ontworpen. Mede dankzij de hoogte en het ontwerp is het een gebouw van internationale allure en een echt herkenningspunt.
Er zijn verschillende voorzieningen aanwezig in het gebouw zoals onder andere de Vascobelo koffiebar en een receptie.
Het kantoorgebouw…
Kenmerken
- Soort object Kantoorruimte
- Status Beschikbaar
- Totale oppervlakte 885 m2
- In units vanaf 25 m2
- Aantal lagen 2
Vragen of opmerkingen?
Neem vrijblijvend contact op met Anneke Rosman.

Brochure aanvragen?
Vul onderstaande gegeven in en download de brochure van dit object.
Omschrijving
Het uiterst representatieve kantoorgebouw “Le Mirage” is gelegen aan de Europalaan. Het gebouw telt 21 verdiepingen en beschikt over een totaal verhuurbaar vloeroppervlak van 18.200 m². Het gerenommeerde architectenbureau Kohn Pedersen Fox heeft het gebouw ontworpen. Mede dankzij de hoogte en het ontwerp is het een gebouw van internationale allure en een echt herkenningspunt.
Er zijn verschillende voorzieningen aanwezig in het gebouw zoals onder andere de Vascobelo koffiebar en een receptie.
Het kantoorgebouw is uitermate geschikt voor zowel nationale als internationale bedrijven die een vestiging in Utrecht opteren. Er zijn verschillende IT-consultancy en financiële instellingen gevestigd in kantoorgebouw “Le Mirage”. Maar ook in de directe omgeving zijn diverse grote multinationals gevestigd als onder andere ABN Amro, Brunel, Rabobank en Promedico. Alsook het Van der Valk hotel Utrecht.
Het betreft hier representatieve en hoogwaardige kantoorruimte gelegen op de 1e en 2e verdieping.
De kantoorruimtes zijn in te delen in diverse businessunits of zijn te huur als één groot geheel. Op de eerste verdieping is de businesslounge te vinden met de gemeenschappelijke vergaderruimtes.
De verhuurder van de business units is Regus. Regus verhuurt kantoorruimte op 3.000 locaties in 900 steden verdeeld over 120 landen. Elk privékantoor kan worden opgewaardeerd om meer bureaus toe te voegen of om te verhuizen zonder extra kosten. Regus verhuurt ook tijdelijke kantoren om de duur van een project te dekken, met flexibele contracten vanaf één maand.
Per werkplek ontvangt u een Business World Gold Membership. Hiermee kunt u wereldwijd, zonder te reserveren, gebruik maken van de faciliteiten in de Businesslounges van verhuurder.
Bereikbaarheid
Le Mirage is uitstekend bereikbaar met de auto. Via directe aansluitingen op de A12 (afrit 17) en de A2 zijn Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Den Bosch snel te bereiken.
Vanaf Utrecht Centraal is de reistijd per bus of sneltram tot aan de halte voor het gebouw circa 6 minuten, waarna kantoorgebouw 'Le Mirage' lopend in 1,5 minuut te bereiken is.
De sneltram stopt voor de deur en diverse buslijnen hebben er een halte.
Parkeren
Het gebouw beschikt over 323 parkeerplaatsen, waarvan 28 op het parkeerterrein aan de voorzijde van het gebouw en
295 parkeerplaatsen in de parkeergarage.
Oppervlakte
Totaal voor de verhuur is circa 885 m² beschikbaar.
Huurprijs
Er zijn diverse business units op de 2e en 3e verdieping beschikbaar, variërend van 25 m² tot en met 250 m², groter metrage in overleg.
- € 230,- per werkplek per maand; exclusief BTW;
- een werkplek is 5 m²;
- € 35,- koffie en thee per persoon per maand.
Parkeren
- € 145,- per plaats per maand te vermeerderen met BTW (indien beschikbaar).
Opleveringsniveau en voorzieningen
- systeemplafonds met inbouw verlichtingsarmaturen;
- fan coil units t.b.v. de luchtbehandeling;
- huidige scheidingswanden;
- huidige vloerbedekking;
- gemeenschappelijk pantry's;
- gemeenschappelijke toiletgroepen;
- parkeerplaatsen (beveiligd);
- vergaderruimtes en videoconferentie ruimte;
- openbare business lounge.
De business units zijn inclusief:
- volledige receptie;
- inrichting/kantoormeubilair (mogelijk via het “Design Your Office” concept);
- gebruik algemene ruimte;
- faciliteitenbeheer (schoonmaak, beveiliging, e.d.);
- ondersteuning (van de receptie, postservice, ontvangst gasten, e.d.);
- adresservice (gebruik van het adres als zakelijk adres, ook mogelijk voor inschrijving KVK);
- telefoonservice (lokaal nummer, lijn, toestel en voicemail);
- internet (kabel en WIFI);
- gebruik pantry;
- gas/water/elektra;
- lokale belastingen.
Huurtermijn
Flexibele contracten zijn mogelijk.
Servicekosten
Servicekosten zijn bij de huurprijs inbegrepen.
Aanvaarding
In overleg, per direct mogelijk.
Vragen of opmerkingen?
Neem vrijblijvend contact op met Anneke Rosman.

Brochure aanvragen?
Vul onderstaande gegeven in en download de brochure van dit object.
Overdracht
- Status Beschikbaar
- Huurprijs € 230,- per maand
- Servicekosten -
- BTW van toepassing Ja
- Aanvaarding In overleg
Bouw
- Hoofdfunctie Kantoorruimte
- Soort bouw Bestaande bouw
- Bouwjaar 2009
Parkeergelegenheid
- Parkeerfaciliteiten Het gebouw beschikt over 323 parkeerplaatsen, waarvan 28 op het parkeerterrein aan de voorzijde van het gebouw en 295 parkeerplaatsen in de parkeergarage. Parkeren € 145,- per plaats per maand ex. BTW (indien beschikbaar).
- Overdekte parkeerplaatsen 295
- Niet overdekte parkeerplaatsen 28
Oppervlakten
- Oppervlakte totaal ca. 885 m2
Energielabel
- Energielabel A
Omgeving
- Ligging
Bouwtypes
Bouwnummer
Status
Woonoppervlakte
Kamers
Prijs
Documenten
In de buurt
Treinstation
Bushalte
Snelweg afrit
Neem vrijblijvend contact op met ons
Plan direct een afspraak in of laat je gegevens achter. We nemen snel contact met u op om kennis te maken.
Contact opnemen Bel mij terug