Omschrijving
Algemene informatie
Het betreft een modern en representatief bedrijfsgebouw gelegen op de hoek van de Manitobadreef en Tennesseedreef op nieuwere gedeelte van bedrijventerrein “Nieuw Overvecht” te Utrecht.
Het bedrijfspand bestaat uit bedrijfs-/productieruimte geschikt voor o.a. voedselbereiding/distributie (HACCP normen) en voorzien van koel-/vriesruimten en loadingdocks.
Moderne kantoor, entree, kantine en was – en kleedruimten op de verdieping. Achter het object ligt een afgesloten en verhard buiten-/parkeerterrein voorzien van een schuifhek.
Bedrijventerrein "Nieuw-Overvecht" is een…
lees meerVragen of opmerkingen?
Neem vrijblijvend contact op met Jeroen van der Wal.
Brochure aanvragen?
Vul onderstaande gegeven in en download de brochure van dit object.
Omschrijving
Algemene informatie
Het betreft een modern en representatief bedrijfsgebouw gelegen op de hoek van de Manitobadreef en Tennesseedreef op nieuwere gedeelte van bedrijventerrein “Nieuw Overvecht” te Utrecht.
Het bedrijfspand bestaat uit bedrijfs-/productieruimte geschikt voor o.a. voedselbereiding/distributie (HACCP normen) en voorzien van koel-/vriesruimten en loadingdocks.
Moderne kantoor, entree, kantine en was – en kleedruimten op de verdieping. Achter het object ligt een afgesloten en verhard buiten-/parkeerterrein voorzien van een schuifhek.
Bedrijventerrein "Nieuw-Overvecht" is een modern, gemengd bedrijventerrein met zowel grote als kleine bedrijven. Het aangrenzende bedrijventerrein Overvecht kenmerkt zich door de aanwezigheid van diverse autobedrijven maar ook de Vechtsebanen Sports & Businesscampus en een Jumbo supermarkt zijn hier gevestigd.
Door de ligging tegen stad Utrecht aan en de nabijheid van de diverse Rijkswegen is een zeer uitgestrekt verzorgingsgebied binnen handbereik.
Oppervlakte
Totaal circa 1.215 m², verdeeld over:
- ca. 918 m² bedrijfsruimte op de begane grond
- ca. 19 m² kantoorruimte op de begane grond
- ca. 229 m² kantoor-/kantine-/kleedruimte op de 1e verdieping
- ca. 49 m² magazijn op de 1e verdieping
Voormeld metrage conform NEN2580 meetrapport. Het achtergelegen afgesloten terrein is groot circa 740 m² (indicatief).
Parkeren
11 parkeerplaatsen op eigen afgesloten terrein. Tevens zeer ruim en gratis parkeren langs de openbare weg.
Energielabel
Het pand is voorzien van energielabel B.
Opleveringsniveau en voorzieningen
Het object wordt opgeleverd in de huidige gebruikte staat, onder andere voorzien van:
Kantoorruimte:
- entree;
- systeemplafonds met ingebouwde verlichtingsarmaturen en aanwezigheidsdetectie;
- centrale verwarming door middel van radiatoren;
- mechanische ventilatie;
- airconditioning*;
- kabelgoten voorzien van elektra- en databekabeling*;
- pantry voorzien van kastjes, koelkast en gootsteen;
- alarmcentrale*;
- brandmeldcentrale*;
- Brandslanghaspels;
- (deels) te openen ramen voorzien van interne zonwering;
- kleedruimten met sanitaire voorzieningen;
- huidige scheidingswanden;
- huidige vloerbedekking;
- vluchtwegaanduiding;
- patchkast;
- keycard toegangssysteem*;
- eigen meterkast met aansluitingen op gas, water, elektra en telefonie.
Bedrijfsruimte:
- 2 loopdeuren;
- monolithisch afgewerkte betonvloer voorzien van coating;
- vloerbelasting ca. 1.000 kg/m²;
- 4 loadingdocks voorzien van dockshelters en elektrische deuren;
- 1 loadingdock voorzien van dockshelters en -leveller en elektrische deur;
- koelcel tot 2 graden (was voorheen tevens vriescel);
- gasheaters;
- TL-verlichtingsarmaturen;
- vluchtwegaanduiding;
- brandslanghaspels;
- snelloopdeur;
- was-/toiletruimte;
- krachtstroomaansluiting(en);
- deels betegelde wanden (HACCP);
- alarmsysteem*
- brandmeldinstallatie*.
Buitenterrein:
- verhard middels grove klinkerbestrating;
- vetvangput;
- hekwerk voorzien van schuifhek;
- aangelegde tuin;
- buitenverlichting aan gevel;
- bevestigingsrail tegen buitengevel ten behoeve van reclamebord(en).
Voor onderdelen voorzien van een * geldt dat deze door een vorige huurder zijn achtergelaten en niet tot het gehuurde behoren. Verhuurder geeft geen garantie op de werking van deze voorzieningen. Eventuele inwerkingstelling, onderhoud en/of vervanging is voor rekening en risico Huurder.
Ter overname:
Er zijn enkele aanpassingen gedaan welke aan een nieuwe huurder ter overname kunnen worden aangeboden:
- de bedrijfsruimte onder de voormalige kantine is dichtgezet als kantoor;
- 2 spoelruimten toegevoegd op een verhoogde vloer;
- losstaande vriescel van circa 15 x 6.
Bereikbaarheid met eigen vervoer
Het object is met de auto via de rondweg N230 (Zuilense Ring) uitstekend bereikbaar vanaf de rijkswegen A2 en het knooppunt Rijnsweerd, waar de rijkswegen A27 en A28 elkaar kruisen.
Drie dichtstbijzijnde opritten van de snelweg:
- A2 op 4,0 km hemelsbreed met 12 min. reistijd over een route van 9,7 km;
- A12 op 7,3 km hemelsbreed met 17 min. reistijd over een route van 15,8 km;
- A27 op 8,0 km hemelsbreed met 11 min. reistijd over een route van 9,2 km;
Het openbaar vervoer
Het openbaar vervoer ter plaatse wordt verzorgd door busdiensten die goede verbindingen onderhouden met onder andere Utrecht Centraal. Bushalte is op circa 5 minuten loopafstand, vanaf deze halte is met buslijn 3 NS Station Utrecht Zuilen en het Centraal Station Utrecht bereikbaar.
Bestemming
Conform bestemmingsplan “Bedrijventerrein Overvecht e.o.”, blijkens de plankaart geldt ter plaatse de bestemming “Bedrijventerrein”, functieaanduiding bedrijf tot en met categorie 3.2. opgenomen in de Lijst van Bedrijfsactiviteiten alsmede detailhandel in: auto's, motoren, boten en caravans en de daarmee samenhangende detailhandel in onderdelen en accessoires. Aan de bedrijfsactiviteiten ondergeschikte en daarmee samenhangende kantoorruimte.
Huurprijs
€ 105.000, - per jaar te vermeerderen met BTW.
Huurtermijn
5 jaar met aansluitende verleningstermijn van 5 jaar, afwijkende huurtermijnen in overleg.
Servicekosten
De servicekosten belopen op basis van een voorschotbijdrage ter hoogte van € 920,85 per jaar te vermeerderen met BTW, op basis van jaarlijkse nacalculatie, ten behoeve van de navolgende door Verhuurder te verzorgen leveringen en/of diensten:
- periodieke inspectie van dak (€ 480,- excl. BTW);
- periodieke controle en onderhoud overheaddeuren (€ 397,- excl. BTW);
- 5% administratiekosten over bovengenoemde leveringen en diensten.
Huurder is direct zelfstandig contractant van de desbetreffende nutsbedrijven en draagt zorg voor het afsluiten van correcte overeenkomsten.
Aanvaarding
In overleg, medio oktober/november 2023.
Vragen of opmerkingen?
Neem vrijblijvend contact op met Jeroen van der Wal.
Brochure aanvragen?
Vul onderstaande gegeven in en download de brochure van dit object.
Overdracht
- Status Verhuurd
- Huurprijs € 105.000,- per jaar
- Servicekosten € 921,- per jaar
- BTW van toepassing Ja
- Aanvaarding In overleg
Bouw
- Hoofdfunctie Bedrijfsruimte
- Soort bouw Bestaande bouw
- Bouwjaar 2001
- Vrije hoogte 603 cm
- Vloerbelasting 1000 kg/m²
Parkeergelegenheid
- Parkeerfaciliteiten Bij het object behoren totaal 11 parkeerplaatsen op eigen terrein en tevens ruim en gratis parkeren langs de openbare weg.
- Niet overdekte parkeerplaatsen 11
Oppervlakten
- Oppervlakte totaal ca. 1.215 m2
- Oppervlakte kantoor ca. 248 m2
- Oppervlakte bedrijfsruimte ca. 967 m2
- Oppervlakte terrein ca. 740 m2
Energielabel
- Energielabel B
Omgeving
- Ligging
Bouwtypes
Bouwnummer
Status
Woonoppervlakte
Kamers
Prijs
Documenten
In de buurt
Treinstation
Bushalte
Snelweg afrit
Supermarkt
Neem vrijblijvend contact op met ons
Plan direct een afspraak in of laat je gegevens achter. We nemen snel contact met u op om kennis te maken.
Contact opnemen Afspraak maken bedrijven